Snow

God Kväll!

Idag mår jag bra, riktigt bra!

För idag kom nämligen snön!
Det snöade under natten, så när jag vaknade var redan 10 cm!
Nu är det runt 15 cm snö!

Lyckan!

Det var dock svårt att fota, för det blåste så dant!
Och ja, jag erkänner, jag ville hellre åka i backen!

Men här kommer några bilder!

DSC_0001.JPG

DSC_0002.JPG

DSC_0008.JPG

Det är ju Messi´s första vinter! Han gillar verkligen snön!

DSC_0004
Så söt man kan va, vi busade massor i snön!

Vi åkte för fullt i backen!
På åk-skivor, stjärtlappar och tefat!
Såklart byggde vi också ett hopp!

Riktigt kul att vara ute och busa i snön!
Det blir man nog aldrig för gammal för! 😉

Om ni undrar vad jag har gjort mer,
jag har faktiskt sovit lite xD
och jobbat med bloggen, men mest umgåtts med familjen!

Vad har du gjort idag? 🙂

Nu ska jag fixa ett till inlägg, så håll utkik!

Ben Howard – Only Love

Ha en bra kväll!

XoXo Ellen

Kommentera

