JAG VILL GÖRA NÅGOT

God Eftermiddag!

Hur mår du idag? 🙂

Jag börjar bli uttråkad här, på lov, ta det lugnt och typ chilla!
Eller bara gå promenader..o.O
Jag är en sån person som gillar att ha mycket att göra, umgås med vänner och hitta på nya äventyr!

Men nu såhär efter jul, så är man ju typ as-pank och ska”vila upp sig”!
Sure, det är jättebra…men just idag vill jag göra något!

Vi ska gå på bio ikväll, på en film som jag verkligen längtat efter!

130618_strea_l

Läste ju boken, för typ längesedan! Så förväntningarna på filmen är VÄLDIGT HÖGA!

Idag (än så länge) har jag ätit frukost, tränat, städat nedervåningen och duschat!

Ska försöka ta mig ut en sväng!

Vet du vad?!
-Jag börjar bli lugnare nu när jag lyssnar på musik, precis vad jag behövde!
Tack till musiken! xD

Nu blir det att prata med lite kompisar!

Nu dansar jag och lyssnar på denna låt!
David Guetta, Showtek (Feat Vassy) – Bad

Mer inlägg lär komma, så håll utkik!

Ha en bra dag!

XoXo Ellen

Kommentera

