I Sängen Kan Man…

God Kväll!

Asså guv vad jag är trött idag 😛
Har typ inte orkat göra någonting!

Började dagen med sovmorgon, sedan tomtegröt!

Har inte gjort mycket idag!
Har plockat ur diskmaskinen och ja, det är det xD

WIN_20151225_16_15_15_Pro

Har dock varit duktig och läst lite!
Varför gör min hund så? av Sophie Collins
Intressant bok och jag som hundägare känner ofta igen mig i situationerna!

Nu ska vi snart kolla på Snövit & De Sju Dvärgarna!

Kan bli spännande, den har jag inte sett på länge!

Har spenderat större delen av dagen i sängen, så här kommer en lista!
I sängen kan man
– sitta, ligga, äta, sova, vila
– hoppa runt, dansa, sjunga, läsa
– ha kuddkrig

Alina Devecerski – Flytta På Dig

Ha en bra kväll!

XoXo Ellen

Kommentera

