En Trött Tjej

God Förmiddag!

Är väldigt trött idag, så bli inte allt för förvånad om inlägget är lite hej-hopp!

Julafton var helt otrolig, bästa på länge!
Så mycket skratt och så kul att träffa släkten och familjen!

Tänkte att ni kan få reda på vad vi gör på julafton, som gör att jag verkligen älskar julen!

Och nej, ni kommer tyvärr inte få reda på vad jag fick i julklapp!
(Iallafall inte idag)

julbild

För mig handlar julen om att njuta av det man har!

Vi börjar dagen med att äta tomte-gröt på morgonen!
Mumma!

Efter det lagar mamma och jag all jul-mat, under tiden de andra är ute och busar!

Sedan tar vi på oss finkläder och då bär det iväg mot en släkting, där de flesta i släkten träffas för att äta jul-bord och umgås!

Guv, vad gott  det är med jul-mat! Åt massor!

Där kollade vi även på Kalle Anka

När det var slut bar vi oss iväg hemåt för att öppna julklappar!

Vi håller sedan på med sakerna vi fått, eftersom att det är barn med så vill ju de såklart leka med leksakerna!

Karl Bertil Jonssons Jul kollade vi på, även Sune på Bilsemester och Svensson Svensson!

Efter det gick jag faktiskt och la mig!

Hur brukar du fira jul? 🙂

Nano – Perfect Melody

Ha en bra dag!

XoXo Ellen

Kommentera

