Q&A

God Kväll!

Nu är det alltså dags för fråge-stund!

20151291742206950726981_sbig
Kör ingen specifik ordning på frågorna!

Hur lång är du?
– Jag är 169 cm

Vad var det senaste du köpte?
– Det var en bh!

Vem är den där J, som du pratar om?
– Det är ex-killen..

Tror du att du och J kommer hitta tillbaka till varandra och bli tillsammans igen?
-Om jag ska svara helt ärligt, så nej,det tror jag inte!

Hur gammal är J?
– Han är ett år yngre än mig, så 17 år.

Tre viktiga saker som du tycker krävs i ett förhållande
– Att man kan vara sig själv
-Att man har kul tillsammans
-Att man litar på varandra

Hur mår du idag?
– Jag är enormt trött, eftersom att jag inte kunde sova så mycket inatt!

Vad gjorde du igår kväll?
– Då kollade jag på Bonde Söker Fru 10 år, drack te och tog ett fotbad!

Har du några syskon?
– Japp, jag har två, en storebror och en storasyster!

Berätta vad dina djur heter!
– Äldsta hunden: Daisy, Min hund: Messi, Katten: Busen och Hönorna: Tizzla och Zelda!

Vad gör du nu?
-Försöker att svara på era frågor! Och pratar med kompisar!
Skulle visst bädda ur sängen, men mycket roligare att fixa med bloggen! 😉

Coolaste du gjort?
– Hmm, måste bli när jag flög helikopter typ tredje gången!
Är galet förtjust och fascinerad av helikoptrar!
Flög med en då nära vän till mig, vilket gjorde det ännu roligare!

Vad lyssnar du på just nu?
– Lyssnade faktiskt inte på musik, ovanligt nog 😛
Men satte på musik nu, blev AronChupa -Albatraoz…jisses, kom in på någon gammal spellista! 😉

Hur många ben har du?
– Hahah xD 2 – 220 :-*

Beroende av något?
– Måste nog säga FB, sedan jag och J har gjort slut har jag blivit väldigt mobil-beroende..hahah xD

Dålig ovan du har?
– Pillar sönder läpparna, blir tokig på det..men aja

Vilken duschtvål använder du nu?
7332531019392


Gör du något irriterande enligt dina föräldrar?
– Frågade mamma, hon sa ”att du säger ”jag ska bara” eller ”inte nu”!
– Hur går det med att bädda sängen?, mamma

Något du är dålig på?
– Att förstå skämt, kan småskratta för att låtsas förstå..för att sedan börja asgarva två minuter senare när jag verkligen förstår!

Två hobbies du har som vi inte har fått läsa om?
– Jag paddlar kajak..men det blev inget av det i somras..men det kommer!
– Jag kan kasta lasso!
(okej, erkänner, det var ett tag sen sist, men ska nog börja igen)

Nu får det räcka för idag, Tack för alla frågor!

With Love

XoXo Ellen

Kommentera

