Nu Får Det Räcka!

God Kväll!

Dagen har varit toppen!
Men full av ganska mycket jobb och annat!

Var på jakt efter en jul-klänning, något som skulle visa sig vara väldigt svårt..hahah!
Men nu har jag iallafall lyckats! Hittade en jättefin!
Får se om jag visar den innan jul! Annars får ni vänta tills då!

Börjar även att komma över J, det har varit jobbigt..men vill inte hålla fast vid något jag inte mådde bra av! Säger det med kärlek och värme!

Nu får det som sagt räcka; nu har jag ju haft tre dagars ledigt, så nu är det tillbaka till jobb med bloggen! Visst har jag långa lov? 😉

Fast har faktiskt saknat bloggen och er!

Men varför börja hårt och tråkigt,började med en god fika på stan!

12391878_950640331682198_6699696200222173840_n
Riktigt mysigt att ta en fika på ett mysigt cafe(?)! Fast det hade ju kunnat vara lite mer jul-känsla…tex om det hade varit snö!
Hahah, vädret idag var ju bläk, snål-blåst och duggregn..inte mitt favvo-väder precis! xD

Sedan skulle vi till Biltema,var tvungen att köpa en pärm..att bli vuxen har ju sina nackdelar…räkningar/fakturor! urk..FAST det finns ju såklart massa fördelar också! 😀

Ni kanske undrar vad jag har gjort på mitt ”lov”. Jo, jag har SOVIT,har även börjat träna! Hmm, har ingen aning om vad jag gjort! xD

Vad har du gjort i tre dagar då? 🙂

Idag kör vi en pepp och en depp

Thomas Stenström- Slå Mig Hårt i Ansiktet
Veronica Maggio – Snälla Bli Min

Ha en bra kväll!

XoXo Ellen

Kommentera

