Nu Tar Jag Lov!

God Kväll!

Dagen har varit bra, men nu tar jag lov..Det behövs!

Måste vila upp mig!

Idag hade vi två ”lektioner” , föret Jul Disco och sedan Julavslutning!

Hade tagit på mig finklänning, hihih,  man får ju ta chansen när den finns!  😉

Sedan bar det av mot veterinären för återbesök, eftersom att min Messi inte mår bra…stackarn. Men vi får hoppas att han blir det så fort som möjligt! 😊

Tog efter det en power nap när vi kom hem! Härligt!

Prova denna dryck, så otroligt god, det går inte att beskriva!

12376041_949901561756075_7402874949721091665_n

Xide Lemon & Dragonfruit, den är helt klart en ny favvo hos mig! Smakar citrus och magiskt!
Självklart är den ALKOHOLFRI!

Passade även på att ta ett avslappnade bad!

Ikväll blir det att bara slappa och mysa!

Vad har du gjort idag? Har du slutat skolan/jobbet? ☺

Selena Gomez – Same Old Love 

Ha en bra kväll!

XoXo Ellen

Kommentera

