Yes, jag lyckades!

God Förmiddag!

Jag lyckades göra provet och klarade det! Vissa delar gick bättre än andra, men är riktigt stolt!

Har just ätit en lättare lunch och ska nu vila lite!

Börjar bli förkyld och influensan har ju börjat härja, så känner att jag hellre vill vila en eftermiddag och bli frisk än att ta ut mig och riskera att bli sjuk!

Ja, ibland får man tänka så! Och just idag valde jag denna vilan som en belöning!

(Vi har bara en lektion)

Nu ska jag läsa och sova lite, längre inlägg kommer senare idag, så håll utkik! 😉

Ha en bra dag!

XoXo Ellen

Kommentera

