Frågor & Kul Fakta

God Kväll!

Nu tycker jag att vi kör lite frågor om mig!

frgetecken_81051419-470-wplok

Fem Snabba 

Chips / Godis
Vinter / Sommar
Kaffe / Te
Morgonpigg / Nattuggla
Bokmärke / Hundöra


Tre bra deppiga (men fina)
 låtar (som jag lyssnar på nu)
Ne-Yo – So Sick
Ellie Goulding – How Long Will I Love You
Coldplay – Magic

Tre lyckliga & peppande låtar (som jag lyssnar på nu)
Sigala, Bryn Christopher – Sweet Lovin´
Mark Ronson, Bruno Mars – Uptown Funk
Emil Berg – Swipar Höger

Om du vill lyssna på mer musik så kolla gärna in på min
Spotify djellen_97

Vilken var den senaste film du såg?
Den senaste filmen jag så måste ha varit; Love, Rosie

download
Rekomenderas starkt, underbar film!

Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Hmm, föredrar nog att ringa! Gillar mer att prata med folk, hahah, via sms kan ju mycket misstolkas!

Vilken ögonfärg har du?
Jag har baby-blå ögonfärg! Fast har märkt att på bilderna så ser de bruna ut xD Men de är blå!

När vaknade du idag?
Vanade ju typiskt nog en halvtimme innan klockan ringdde, så vaknade 06!

Hur många landskap har du bott i?
Det måste bli två! Ni får själva försöka lista ut vilka! 😉

Vad dricker du till frukost?
Hahah, VATTEN! Brukar dricka ganska mycket vatten på morgonen!

Kan du spela poker?
Nej, det kan jag faktiskt inte!

Säg tre förkortningar du använder!
De jag använder mest kör jag på då,
vgd, IRL, brb

Avslöja två uttryck du använder!
Shit Pomfritt
What?!

Nu får det räcka för idag!

Ha en bra kväll!

XoXo Ellen

Kommentera

