One Week

God Kväll!

Idag är det en vecka sedan uppbrottet och det har kommit en en del frågor!

Så för att reda ut det hela, så kör vi Q&A!

0f585f0d58bb896878188e3eae7bf955

När gjorde ni slut?
Förra tisdagen, 8/12-15

Varför gjorde ni slut?
Kan ju bara svara ifrån mitt håll och jag har nog kortfattat svarat på denna fråga innan. Men ska försöka vara lite mer specifik nu
Dels för att jag inte stod ut med att vi var så långt ifrån varandra (150+ MIL) och att vi skulle ha det så i minst två år till, det tog verkligen kol på mig. Att inte kunna ses när man vill, eller bara kunnna krama om varandra föräns om någon månad.
Vi hade även väldigt olika åsikter, vilket kan vara bra, men det ledde ofta till stora argumentationer som ofta slutade i att vi vart osams.
Jag började tappa känslor…

break-up-quotes-for-break-up-quotes-gallery-2015-5

Vem var det som sa ”det är slut”?
Det var faktiskt jag

Vad är det svåraste med att göra slut?
Oj, jisses, att man känner sig helt tom, man vet lixom inte varken ut eller in. Känslorna är i ständigt kaos, och som jag tidigare skrivit, så länge jag gör något, så går det bra, men när jag väl bara sätter mig ner och slappar, då börjar jag böla…allt kommer då!

Men detta kan väll inte vara ditt första uppbrott?
Nej, eller jo. Har inte haft ett seriöst förhållande innan och absolut inte såhär länge.

download

Hur länge var ni/hade ni varit tsm?
Vi hade varit tillsammns i 1 år, 3 månader och 2 veckor!

Vad saknar du mest?
Det jag saknar absolut mest, det är nog hans humor, den var dålig, men det var ändå en stor del av honom!
Sedan att alltid ha någon att ringa, och prata med om allt mellan himmel och jord.

Hur tog dina föräldrar det?
Hmm, tror de blev smått förvånade, för det blev ju jag med! Men de har ju förstått på mig, när jag senare har berättat.

Varför har du inte lagt upp några ilder på er?
Jo, för att J ogillar att vara med på bild, så då respekterade jag det och vi gjorde valet att inte lägga upp några bilder på oss!

Har du träffat någon ny?
NEJ, jisses, det har jag verkligen inte.

Nu får det vara nog med frågor för idag!

Har du mer frågor, inte bara om uppbrottet utan om allt möjligt, så tveka inte!
Skicka mail till mig : djelleng.blogg@hotmail.com

Coldplay – Fix You

With Love!

XoXo Ellen

Kommentera

