Ännu En Härlig Dag

God Kväll!

Dagen har varit jättebra!

Började med sovmorgon, nu när jag äntligen kan sova!

Sedan blev det som jag skrev i förra inlägget att slå in julklappar!
Det vill säga, nu är jag helt redo för jul! Alla klappar köpta och nu även inslagna!
Det måste vara rekord för att vara mig, brukar alltid vara ute i sista stund 😉

Sedan blev det lucia, riktigt fint!

NoMakeUp, just tired me!
WIN_20151213_17_45_23_Pro
Jag & Frank!
J har en likadan, det är våran Alla Hjärtans Dag-present ifrån mig!
Så otroligt mysig! Hihih ❤
Vi får börja kalla honom (pojkvännen?) något, J, J får det bli!

Smakprov på en tröja jag köpt, ni lär få se mer av den!

1450029906982712746464.jpg

Ikväll blir det att bara chilla!

Ska jobba lite med bloggen nu!

One Direction – Perfect

Ha en bra kväll!

XoXo Ellen

Kommentera

