Lycka & Tårar

God Kväll!

Dagen har varit toppen!

Eller ja, så länge jag har något att göra så känns det bra, sedan när jag bara sitter..då börjar jag tänka på honom, hur mycket jag saknar honom!
Sedan är det kört, då kommer tårarna..
I veckan har det varit så mycket på G, så har ju knappt hunnit känna efter, men när jag nu satte mig ner..då kom det, som en käftsmäll, alla känslor bara vällde över..! Men det är okej, såklart man måste få vara ledsen!

Efter frukost, drog vi som sagt ut i skogen för att plocka gran-ris!
Det var riktigt mysigt, att bara stå där i skogen, kolla på träden, andas och bara njuta av livet!

Vi skulle bygga en Geta-Bock!

DSC_0073.JPG

Första gången, men vi är riktigt nöjda! Pappa byggde ställningen och jag och mamma klädde den! Tog några timmar, men guv vad kul det var!

DSC_0080.JPG

Här kommer lite mer bilder som jag tog!

DSC_0075.JPG

DSC_0076

DSC_0068.JPG

DSC_0063.JPG

DSC_0060.JPG

DSC_0096.JPG

När jag är i skolan så har jag känt mig ledsen, men jag har kämpat på..kan ju inte bara ge upp!
Hahah, vid det här laget må ni ha listat ut att jag är envis!
Men visst är det jobbigt, det kommer vi inte ifrån!
Men man får kämpa på så gott det går!

Ikväll blir det att bara ta det lugnt och äta godis! 😉

Har du slutat med Instagram?
– Ja, jo men ja det har jag. Det var inte riktigt min grej…kontot finns kvar, men lär inte lägga upp mer bilder!

Du verkar så stark, hur tar du uppbrottet så starkt?
– För att mina vänner har hjälpt mig något enormt! Från första stund har de stöttat och fått mig att orka kämpa på och må bra! Så stort tack till er!

Här kommer två låtar
Den första, är nog våran huvudanledning till uppbrottet..sad, but true
Joy Division – Love Will Tear Us Apart
Coldplay – Magic

Ha en bra kväll!

XoXo Ellen

Kommentera

