Bonjour

God Kväll!

Idag har varit riktigt bra, jag har varit glad och mår bra!

Känner mig stark! Trots att saker och ting just nu känns skit,  så kan jag endå säga att lägetär okej!

Det var alltså lucia idag i skolan, lite småmysigt ändå! 😊

Efter det hade vi teori + lekar på idrotten!

Bara en vecka kvar i skolan, sedan jul, dvs första terminen är avklarad!  Det har gått så sjukt fort, visst har det varit kämpigt ibland, men det har varit så värt det! 😀

12365970_945620855517479_5376544401481519933_o

Här ser ni min ljusslinga, fast släckt då! 😉

Sedan bar det av mot gallerian för att handla julklappar, mycket att bära blev det! Men guv vad jag älskar julen!

Nu är faktiskt de flesta av julklapparna inhandlade! Känns skönt!

1449854343256712746464

Ikväll kör jag på lite vitt vin! ALKOHOLFRI såklart!  Kan bli spännande att smaka, brukar va så kritisk till vin! 😛

Kan avslöja att vinet var riktigt gott! Faktiskt!

Idag kom även min jul-klänning! Den är riktigt fin, kommer troligen bilder i helgen!

Ikväll blir det att kolla på tv och bara mysa!

 Nu blir det middag!

Ska du göra något kul ikväll? ☺

Miriam Bryant – Allt Jag Behöver 

Ha en bra kväll!

XoXo Ellen

Kommentera

