Christmas Is Coming

God Kväll!

Måste bara nämna att idag är det bara 14 dagar kvar till Julafton!
Känns ju helt otroligt, jag älskar verkligen julen!

Ni kanske undrar varför

För mig handlar julen om att umgås, ta hand om varandra och vara lite extra snäll! Även god mat och massa mat!

Jag längar!
Hoppas även att vi får iaf lite snö!

Tycker du om julen? Vad betyder jul för dig? 🙂

Imorgon är det lucia! På min skola

Gillar denna bild, så cute!

sankta-lucia

Måste säga att jag verkligen har börjat tycka om julkalendern! Den är intressant och man lär sig nya kul småsaker!
Så helt klart en bra julkalender!

Idag har i övrigt varit bra, varit trött dock!
Men nu är biologi-provet avklarat!

Har du svårt att bestämma dig för vad du vill ge någon i julklapp?
Vill du ge något som betyder mycket och som samtidigt gör skillnad för andra!
Här kommer lite tips!

Tips på julklappar som gör skillnad!
Gåvor som gör skillnad!
Ingen kan göra allt, men alla kan göra något!

Elin Bell – Christmas is Coming
Sigala, Bryn Christopher – Sweet Lovin´ (radio edit)

Ha en bra kväll!

XoXo Ellen

Kommentera

