Nej, Det Var Ju Inte Såhär Det Skulle Bli

God Kväll!

Hej på er, idag är jag tillbaka! Ni kommer idag få veta vad som hände..

Det var såhär, jag orkade bara inte med igår det var kaos!

Men lyckades iaf bra på pressentationen! (I Tisdags)

Här kommer en kaotisk text, men som visar hur splittrad jag känner mig!

Det Är Slut

Pojkvännen och jag har gjort slut,
jo, jag älskar honom, men ibland räcker inte det!

Det är så mycket som händer i våra liv nu och svårt att då dessutom ha ett distansförhållande! Det tär på krafterna!

Jag kommer att älska honom!
Men som sagt, ibland krävs det mer!

broken-heart-jesus-quotes
Men det är nu jag kan få se hur stark jag är,

Får hoppas att jag är stark!
Men det tror jag och hoppas att jag är!

Visst lär det vara jobbigt, jag tycker redan nu att det lir jobbigare för var dag som går, men man får hålla ut och kämpa på!

Jag önskar honom det bästa, för han är otrolig!

Anledningen till att vi gjorde slut (enligt mig)
– Vi gled isär
– Jag har mycket på G
– Förhållande känns instängt
– Jag tappade en del känslor

Nej, men ärligt, kan knappt förstå det!
Vad hände?

Vi som älskade varandra så, vi var Ett!

Många som kallade oss sitt ”Dröm-par” eller ”vi som gjorde att de kämpade på”.

Men vet ni vad, kämpa på, så länge det känns rätt, så är det rätt! Och då ska man kämpa!

Men saker och ting går inte alltid som man tänkt sig!

Ellie Goulding – How Long Will I Love You
Tom Odell – Grow Old With Me

With Love

XoXo Ellen

Kommentera

