Ett År

God Kväll!

Dagen har varit bra, började med sovmorgon,frukost och sedan tränade mamma och jag! Kul!
Efter det blev det att fixa julklappar och busat med Messi!

Har även varit duktig och pluggat biologi!

WIN_20151206_17_18_08_Pro
Jag och Peppe!

WIN_20151206_17_23_00_Pro
Hahah, han är ju bara för rolig! xD

Nu till dagens stora händelse, för;
Idag är det ju ingen vanlig dag, det är lilla Messis födelsedag!
Han blir Ett År! Jisses, vad tiden har gått fort!

DSC_0030
Han är ju som ni redan vet,mitt lilla lyckopiller!

Grattis min Messi!

Nu blir det att plugga lite mer biologi!
Dvs om jag får Peppe att hoppa ner!

Johnny Nash – I Can See Clearly Now

Ha en bra kväll!

XoXo Ellen

Kommentera

