No Make-Up

God Kväll!

Om du undrar varför jag inte uppdaterat på två dagar är det för att. torsdagen hade vi prov och jag var sjuk, tog mig inte ur sängen på förmiddagen, så efter skolan var jag helt slut!
Och igår orkade jag inte, för eftermiddagen spenderades hos veterinären, eftersom att min lilla Messi inte mådde bra än!

Men idag mår han bättre!

12348120_942709252475306_2955481332043237128_n
Här kommer en bild på mig och Messi som vi tog imorse!
Han provade även sitt vinter-täcke!
Imorgon fyller han Ett År! Min lilla buse!
Han är en blandras för er som undrar!

Har din dag varit bra?

Det har min!
Har hård-arbetat i trädgården, dragit ris och burit stammar!
Blev även en hel del bus med min lilla Messi!

No Make-Up, just me!

WIN_20151205_19_43_18_Pro
Nu sitter jag och myser under en filt!
Blir snart att kolla på tv!

Men först ska jag försöka hitta någon snygg jul-klänning!

Ska du göra något kul ikväll? 🙂

Justin Bieber – Love Yourself

Ha en bra kväll!

XoXo Ellen

Kommentera

