Fråge-Stund

God Eftermiddag!

Tänkte att vi kör lite frågor,  då det kommit in en del!

20151291742206950726981_sbig

Vilken är din absoluta favorit jullåt?
Vad svårt, har ju mina favoriter men absoluta måste vara
Triad med Tänd ett ljus!

Vad tycker du om julkalendern? 
Jag tycker den är helt ok, eftersom att jag gillar historia! Men förstår att folk reagerar på den, för det är ju inte så att man längtar efter att kolla på den!

Har du köpt julklappar än?
Nej, jag har inte ens börjat! Börjar känna paniken! xD

Vad gillar du för alkoholfri dryck? Tips, ska ha middag och vill bjuda på något gott!
Min favorit är Briska (alkoholfri) med päronsmak!
BEO (alkoholfri) blood orange hibiscus är också god!

Vem kom senaste smset ifrån och vad stod det?
Det kom ifrån Älsklingen och det var ett ❤

Vart ska du fira nyår?
Jag har faktiskt ingen aning än, det hela är lite komplicerat! Så tyvärr finns det inget specifikt svar!

Hade du kunnat vara tillsammans med en partner som hade annan musiksmak?
Hmm, musik är ju en stor del av mitt liv, så skulle ju bli lite klurigt om han inte gillade min musik eller typ satte på sin musik på högsta volym när jag ska jobba!
Men om det finns massa andra saker som jag älskar hos partnern, då är musiksmaken bara en av många småsaker!
Så beror på!

Vad har du gjort idag och vad gör du nu?
Idag har jag arbetat i trädgården, de hade sågat ner lite träd, så jag körde ris och klippte lite! Har även busat med Messi! Pyntat julgranden som vi har i växthuset och slappat!
Nu sitter jag och svarar på frågorna! Och lyssnar på musik!

Vad vill du ha?
Oj jisses, detta kan ju tolkas hur som helst! xD
Ehm, men just nu vill jag ha snö, december är ju faktiskt en vintermånad och jag gillar verkligen snö! Så mysigt!

Nu får det räcka för idag!

Ha en bra kväll!

XoXo Ellen

Kommentera

