Vem Är Jag?

God Kväll!

Dagen har varit bra!

Idag blir det ett lite blandat inlägg!
Det kommer bli mig, hårvård och lite annat!

Är trött dock, så det kär inte bli så sammanhängande!

Vi börjar!

Vet du vem du är? Är du den du vill vara?

Detta är en fråga jag faktiskt tänker på en del, vem är jag egentligen!
Hahah, så tänkte berätta lite om hur jag är som person!

Andra ser mig nog som en snäll och generös person, en person som bryr sig om hur andra har det och som stöttar en!

Sedan beror det ju helt på vilket humör man är på när man träffat någon!

Jag kan ju snabt erkänna att, är jag trött, hungrig och tjurig, då är jag nog inte så kul att ha att göra med!
Men vem är det?

Kan nog ses som så-dryg och galen!
För jag säger var jag tycker (så länge ingen annan tar illa vid, ThinkTwice) och  galen för att jag är mig själv, känner jag för att dansa, då gör jag det!

Är man med mig så dras man ofta ut på nya äventyr!
Och jag är oftast öppen för nya utmaningar!

Men jag gillar mig! Eller ja, hur jag är!

Är man med mig så kan man även få prova på en del nya saker, tex mat, sporter och att bara få vara sig själv!

Detta är vad jag äter massor av nu, såhär innan jul!
Skumtomtar, så otroligt gott! Nästan farligt gott!

12313676_940202859392612_8603501858709537076_n

Jag gillar (oftast) att lära känna nya personer!
Kul att se hur andra är!

Anledningen till att jag tog upp detta ämne är för att, jag vill åter igen säga!
Var dig själv, du är fin som du är!

Byte av ämne,
vidare mot Hårvård! xD

Vill tipsa om ett schampo som jag verkligen tycker om!

12308433_941539345925630_4700438781011394005_n
DEt har en så härligt doft av honung, blommor och så en svag mystisk doft!
Testa detta schampo om du vill! Jag gillar det!
Härligt nu under kalla årstider, då håret lätt kan få en torr och eletrisk känsla!
Detta schampo kan motverka!

Byte av ämne, igen! xD

Har kollat på julkalendern, och är smått skeptisk till den! Men den är helt klart okej!  Gillar verkligen Lotta och Erik, men den känns lite tillgjord!
Men den kanske blir bättre!

Nu ska jag slappa, är degig!

På min Spotify, har jag nu lagt upp en Jul – Lista! djellen_97

Markus Krunegård – Let´s Go Nu Är Jag Din Yo

Ha en bra kväll!

XoXo Ellen

Kommentera

