Så Var Det Dags Igen

God Kväll!

Vill börja med att önska en glad Första December!

Dagen har varit bra, riktigt bra!

Tror det är, för att jag mår bätte såklart, men även för att jag trivs så bra på skolan som jag går på! Har ju så bra kompisar också!

En kompis och jag tränade under en rast, hahah kul, och blev faktiskt piggare!
Vi ska försöka träna något litet varje dag!

På lunchrasten  busade vi med hundarna igen! Så kul att se dem springa runt och jaga varandra! Vi gick även en promenad med dom sedan!

WIN_20151201_19_54_05_Pro
Nyss ommit ut ifrån ducshen, om ni undrar vart mitt hår är, så är det i en tofs! Drog på mig en pyamas T-Sha!

Har du kollat på julkalendern?

julkalendern15-startbild-teaser-bugning-jpgDet har då jag!
Jag tyckte endå den var helt ok! Både Lotta och Erik är ju två av mina favorit skådespelare, så hoppas ju att de får visa hur kul och bra de är!
Tror att den kan nog bli ganska bra!

Jag har varit duktig idag, jag har
– Pluggat
– Ätit
– Och diskat
Hahah, vuxenpoäng? xD

Måste berätta om värsta pinsamma saken som hände idag!
För som vanligt lyckas jag ju skämma ut mig! heheh
Jo, jag gick ut i korridoren vid ingången, för där finns det en helkropps-spegel!
Det var mörkt ute, så såg inte ut!
Tänkte mig ju inte för, började dansa och posera löjligt..
*knack, knack*
Oj jisses, det står någon utanför och knackar, snacka om awkward, de har ju säkert kollat på mig!
Aja, kul var det iaf!

Nu ska jag kolla på Sveriges Värsta Kändisbilförare

Colbie Caillat – Bubbly

Ha en bra kväll!

XoXo Ellen

Kommentera

