Mat-Drama

God Kväll!

Hoppas din dag har varit bra!

Det har min varit, eller iallafall ok!

Jag är glad och mår bra!
Gick efteråt och lekte med två kompisars hundar efteråt!

Jag har även julpyntat lite i lägenheten
och
hängt upp andra fina lampor!

Det blev jättemysigt!

12241337_940683546011210_6659806688746589647_n

Ikväll blir det att slappa, mysa och plugga!

12278744_940683599344538_370256167120532988_n

Ska du göra något kul? 🙂

Måste passa på att tipsa om en eneormt bra serie!
Boys, den finns på SVT Play! Helt underbar!
Länk till Boys

Hahah, nu till mat-dramat, det är eww-igt, så jag varnar! xD
Hade längtat hela dagen efter att äta prinskorv, öppnar kylskåper och förpackningen..Korven är GRÖN och VIT! ewww
Slänger den fort, tänker, men då tar jag la risgrynsgröt…öppnar den…stinker värre än jag någonsin, poff i sopptunnan!

Hahah, näsa risgrynsgröt jag kollade på var fräsh!
Men ingen större matlust!

Aja, har ju iaf mat!

Idag blir det en låt som är med i Boys!
Boys – Kom och lek med Mig
Lyssna på både orginalet och Bassi remixen!

Ha en bra kväll!

XoXo Ellen

Kommentera

