Something New

Hej på dig!

Nu ska ni få höra varför jag valde att gjorde ett avbrott i bloggandet , anledningar till varför och vad som nu kommer att hända med bloggen och mitt bloggande!

Jo, det är såhär!
Senaste tiden har jag funderat på, varför jag egentligen bloggar, vad jag vill uppnå och hur jag vill ha min blogg!

Det kändes i slutet som att jag lixom tappade bort mig själv, det kändes inte ärligt längre.Det kändes till viss del även tillgjort!
Jag valde då att ta en brake, för att fundera var jag tappats bort!

Wait what? meningen med bloggen är att
– inspirera
– motivera
och sprida glädje och styrka!

Sista tiden ökade läsarna enormt och jag drogs med, men jag glömde bort mig själv och vad som är viktigt för mig!

Det hela gick så fort,lite för fort för att smälta!
Och i ett sånt läge är det svårt att komma ihåg varför man faktiskt blogga.

Såklart jag är redo, men trodde inte i min vildaste fantasi att det skulle ske så fort!

Men nu är jag redo! Redo att kämpa vidare med bloggen!

Men det kommer att ske lite ändringar!
Bloggen kommer handla lite mer om
– kläder
-skor
-hudvård
-hårvård
-mer mig
och massa annat kul!

Vi börjar det nya såhär!

DSC_0046
Hej, det här är jag!

Välkommen!
Nu kör vi!

Axwell Ingrosso, Sebastian Ingrosso – Something New

XoXo Ellen

Kommentera

