Prova Något Nytt

Hej på dig!

Idag blir det ett lite annorlunda inlägg,
jag tänkte nämligen berätta om lite saker som jag vill prova på!

Bågskytte

Nyb-rjare
Det är något jag har velat prova på under en längre tid! Men aldrig riktigt vågat! Tycker det verkar vara kul!

Boxning

Boxning
Detta är något jag verkligen vill prova på och kommer nog göra det snart!
Det är ju en så cool och mäktig gren, helst vill jag prova på fitnessboxning!

Balett

20121009-103301
Så otroligt vackert och graciöst!

Klättring

climbing-wall-58876_640

Det skulle vara riktigt kul att prova på! Bara höjdskräcken som bromsar det!

Karate
zcX7AagcB
Karate har jag tjatat om att få börja på i flera år! Men aldrig riktigt vågat, att slåss är inte riktigt min sak, så i så fall, självförsvar!

Jaga

DSC03618

Skulle vilja prova på! Fast skulle nog inte kunna skjuta ett djur, bara om jag typ höll på att svälta ihjäl! Skulle mest mysa med hundarna! xD

Super-Hjälte Cyckel

bird-of-prey-bike-3 (2)
Asså denna cykel är bara för cool! Bird of Prey, en sådan vill jag verkligen prova att cykla! Tänk att då även ha på sig superhjälte kläder! xD Hihih

Ja, nu får det räcka för denna gång!
För detta är de saker jag är mest nyfiken på att prova!

Senare ikväll kommer det en inlägg om hur dagen varit!

MAGIC! – Don´t Kill The Magic

Ha en bra kväll!

XoXo Ellen

Kommentera

