Friends

God Kväll!

Idag tänkte jag att jag kör på ett inlägg om vänskap!

Vänner är ju något så underbart, men det är väldigt svårt att hitta de riktiga vännerna!

I detta inlägg kommer ni att få ta del av en historia ur mitt liv, som fortfarande pågår! Men ni kommer få veta början!

Vi hoppar direkt in,
Som jag tidigare har berättat så har jag hafft svårt med vänner och ofta/nästan alltid varit mobbat!

Genom hela min skolgång har jag fått klara mig till stor del själv,
jag blev tidigt utstött och mobbat och det fortsatte!

Jag hade några få vänner, ett tag ganska många, men som sedan skulle visa sig vara bara fejk!

Det var under tiden som jag mådde som dåligast, redan när jag började må dåligt, som många drog sig ur, men de riktiga stannade kvar och stöttade!

vaggtext_bra_vanner-500x416
Jag är så otroligt stolt och tacksam över er som stod upp för mig, egentligen här i början var det en person, och jag hoppas du vet vem du är!

Det var några jobbiga år, men du och jag höll ihop och tillsammans blev vi starka!

Nu har det gått flera år och vi är fortfarande vänner!
Och jag har även börjat få nya och fler riktiga vänner!

Jag är så förtjust i vännerna jag har fått på skolan jag går nu!
Ni har fått mig att börja tro på vänskap igen!

Vi kan ha hur kul som helst, men även ha deep talk!

1530189

Mobbning bryter ner en så enormt mentalt, men med rätt hjälp så blir det bättre!

För jag lyckades, då kan jag inspirera dig att lyckas!

Tack åter igen till er som har stöttat mig och som stöttar mig!

Hoppas ni vet vilka ni är!
Ingen nämd och ingen glömd!

Här kommer lite låtar!

MGMT – Kids
Passenger – Heart´s On Fire
J Boog – Let´s Do it Again

Detta är en av låtarna som mina tokiga vänner satt och sjöng på idag! Hahah, så härliga är ni, vet ni det?!
Mark Ronson, Bruno Mars – Uptown Funk

 

With Love

XoXo Ellen

Kommentera

