That Awkward Moment

Hej igen,
fick önskemål om att skriva lite närmare om det tre pinsamma händelserna jag skrev om igår!

Så här kommer det!

untitled-1_103277414_182482594

Gick fram och pratade med någon jag trodde kände!
Det var såhär, jag och mamma var i affären! Jag fick syn på ett par som jag var helt säker på att jag kände!
Tänkte; oh vad kul, er har jag inte träffat på länge!
Så jag gick fram och sa
-Hej, er har jag inte träffat på länge! Vad kul!
Här upptäcker jag att det inte alls är någon jag känner, har aldrig ens träffat dom förut! xD


Hämtade posten, utan byxor!
Hahah, det finns en förklaring! 😉
Jag hade just duschat, då ropade mamma ”posten har kommit” och om jag inte minns helt fel så väntade jag på ett paket!
Tänkte mig inte riktigt för, utan bara sprang ut! xD
Som tur var hade jag en tröjja och trosor på mig! Men det kom jag ju inte på förrens jag stod ute på gatan! xD

Dansa i hissen, på hotell!
Mamma och jag var uppe i Stjlm för att bo på hotell! Och av någon anledning så skulle vi ut på kvällen!
Jag sa, ”vi tar varsin hiss och ser vem som kommer snabbast ner!”
Jag hoppade snabbt in i hissen, upptäckte då att det hade musik, bra musik spelandes! Jag var ju glad, så började dansa (väldigt larvigt) Stod med ryggen emot dörren, upptäckte därför inte att vi stannat!
Hahah, plötsligt stod det en ung kostym-man där och harklade sig, hahah jag tänkte jisses, nu får jag skärpa mig!
Så vi nickade åt varandra, när vi sedan gått ur hissen, och han gått sin väg, då bröt jag ihop i as-garv! Hahah, hur pinsam får man vara?! xD

Så varsågod, hihih, några av mina Top Tre i pinsamheter!

Har du gjort något pinsamt?
(eller ja, vem har inte xD)

Ha en bra kväll!

XoXo Ellen

Kommentera

