Hello There

God Kväll!

Idag har varit toppen bra!

Det började jobbit, när jag vaknade mådde jag nämligen riktigt dåligt, kände mig febrig och hade jätteont i halsen!
Men jag lyckades kämpa mig upp!

Och tur var la det, för dagen blev så bra!

Idag på naturbruket skulle vi åka till Byggvaruhus!
Ett av dom var Bauhause, guv vad jag gillar Bauhaus!
Där hade jag kunnat strosa omkring i timme efter timme!

12278669_935818213164410_7343095386103831233_n
Hittade denna fina orkidé där!
Verkligen turkos-blå! Så härlig!

Efter det så var det vanlig ”skol-dag” !

Och jag gjorde även ett prov, missade det igår pga utvecklingssamtalet!
Det kändes som att det gick bra, så får hoppas på det!

När jag kom hem så lyssnade jag på musik och tog en Power Nap!

Har just ätit middag, det blev risgrynsgröt! Mumma!

Ikväll blir det att plugga, iallafall lite, då jag har prov i naturbruk imorgon!
(Nope, har inte börjat plugga än, kanske inget jag skulle tipsa om att vänta såhär länge med) Men nu är det som det är!

Får hoppas att det inte är något allt för spännande på TV, så jag kan fokusera! Eller kanske kan man plugga i reklamen?! Hahah, vi provar! 😉

12219398_935818259831072_4379681852100475345_n
Tyckte jag förtjänade en liten belöning, efter att ha gjort provet idag!

Har även varit duktig och diskat! Woohoo!

Vad ska du göra ikväll? 🙂

Kunde inte bestämma mig för en låt idag, så det blir två!

M.I.A – Paper Planes
Danny Saucedo – If Only You

Ha en bra kväll!

XoXo Ellen

Kommentera

