Tre Saker

God Kväll!

Finns inte så mycket att skriva om min dag idag,
var i skolan, tog en Power Nap, åt och nu sitter jag och bloggar!

Så idag tänkte jag att vi kör ”Tre Saker” , min egen påhittade lek!
Vad går den ut på?
Jo, att jag ska berätta om tre saker, ja, du lär förstå!

33883-720x480

Tre av mina favoritdjur
– Hund
– Höna
-Röd Panda

Tre länder jag vill besöka
– England
– Kanada
– Irland

Tre pinsamma saker jag gjort
– Har trott att jag känt någon, så gick fram och pratade
(jag kände dom verkligen inte)
– Skulle hämta posten, glömde byxorna xD
– Var på hotell i Sthlm, de hade musik i hisses, dansade galet larvigt till den, ung kostym-man kliver in xD

Tre kakor jag gillar
– Kladdkaka
– Chokladbollar
– Makroner

De tre låtarna jag lyssnade på senast
Daniel Powter – Bad Day
Coldplay – Viva La Vida
Amanda Fondell – Let the Rain Fall

Tre saker jag har på mig nu
– Mjukisbyxor
– Mys-tofflor
– Linne

Tre av mina favoritbilder, tagna av mig

Aviary Photo_130790981678045935

Aviary Photo_130784972612458919
Aviary Photo_130766781122108301

Tre anledningar till att jag bloggar
– Kul
– Spännande
– Gillar att skriva

Ha en bra kväll!

XoXo Ellen

Kommentera

