Monday Again

God Eftermiddag!

Dagen har varit bra, fast väldigt slapp!

Lektionerna idag var mest film, men det var bra och lärorika filmer + att vi fick sluta en timme tidigare!

Så valde att lyssna på musik och har jobbat med bloggen!

Måndag är ju inte riktigt min favorit-dag, men det är helt okej!

Hahah, hade ju dock varit lättare om det hade kommit snö istället för regn! Längtar!

mondayq-lifemag

Det har kommit in en del frågor, så tänkte svara på dom!

Du är säkert ute och festar en hel del, varför lägger du inte upp bilder eller skriver om det?
– Saken är den, att jag är inte ute och festar! Det är inte en mig-sak, jag gillar mer att vara hemma och mysa eller vara ute i naturen! Därav skriver jag inget om fester.

För ett tag sedan skrev du att du skulle lägga upp bilder på din nya jacka, men vad jag kan se har du inte gjort det. Hur kommer det sig?
-Oj, jisses, vilket minne du har! Hahah, ber om ursäkt, har tänkt detsamma! Saken är den att just den helgen hade jag fullt upp, för det var då pojkvännen kom! Sedan har helgerna rullat på och bilden på jackan föll i glömska! Men jag ska försöka komma ihåg!

Vad hände med din träning? Har du slutat?
-Hahah, man kan ju nästan tro det! Har bara varit förkyld senaste månaden, så har valt att inte träna så mycket! Men hoppas komma igång snart igen!

Du skrev för ett tag sedan att vandringen blir inställd, vad hände?
– Saken är den att när jag ska få tandställning, så vill jag helst hålla mig inom civiliserat område, ifall något skulle hända med tandställningen! Så jag kommer troligen göra en eller flera kortare vandringar!

Du uppdaterade så lite i helgen, hur kommer det sig?
– Jo, jag mådde bra och ville umgås så mycket som möjligt med Messi! Kände då inte riktigt för att sitta och jobba med bloggen!

Du skriver ofta att du ”jobbar med bloggen”, vad gör du då?
-Hihih, ja, kan berätta lite! För det är mycket jobb som händer bakom det ni får se! Mycket planering, förberedande, fotografering, musik-fix!

Nu får det räcka med frågor för idag!

Ikväll blir det att plugga, mysa och slappa!

B C – Minns Vad Du Sa

Ha en bra kväll!

XoXo Ellen

One thought on “Monday Again

Kommentera

