20 Snabba Frågor Om Mig

God Kväll!

20151291742206950726981_sbig

Nu tycker jag att vi kör 20 snabba frågor om mig!

Hur gammal är du?
– 18 år

När vaknade du idag?
– 06.32

Nämn tre saker man kanske inte vet om just dig:
-Jag gillar superhjältar (speciellt Spider Man & Batman)
-Folk tror att jag är brunhårig, men min riktiga hårfärg är platinablond
– Jag är glutenallergiker , hahah, intressant va? 😉

Vad gällande ditt utseende är du mest och minst nöjd över?

– Jag är ju nöjd över hela mig! Hahah, men minst nöjd över min näsa! xD

Vad har du gjort idag?
– Läs i föregående blogginlägg HÄR

Vilken film såg du senast?

– En Underbar Jä*la Jul

Är du besatt av någonting?

– Hihih, får la säga mitt läppsyl This

Beskriv en perfekt dag:
-Vaknar upp i sängen brevid pojkvännen, vi myser med Messi hela dagen, går härlig promend och bara myser!

Beskriv platsen du befinner dig på just nu:
– I mitt rum på internatet! Sitter i sängen under en filt!

Vad lyssnar du på just nu?
Darin – Ta Mig Tillbaka

Hur går du helst klädd?
– Jeans, linne och någon snygg topp! Gärna converse eller mina kängor till!

Är du morgon eller kvällsmänniska?
– Morgon, helt klart! Bara jag kommer upp så är jag pigg!

Vilket var ditt bästa ämne i skolan?
– Om du frågar mig skulle jag säga Svenska!

Vad köpte du senast?
– Mat på Ica, för att nämna något så köpte jag Kvarg!

Vad har du i dina fickor?

– Beror på om det meas jackfickor eller byxfickor!
Jack-fickor: Läppsyl, mobil (dvs om den inte är i byxorna, näsduk! (oftast)
Byxor: Mobil (dvs om den inte är i jackan), nycklar! (oftast)

Vilken är din favoritaffär?
– Gissar att då menas klädaffär, svarar i så fall;
Lindex, H&M, Inter Sport och Lager 157

Vilka smeknamn har du haft?
– Elle, Bell, Belle, Bella, Sötiz

Vad gör du nu?
– Sitter som sagt i sängen och svarar på frågorna, under tiden jag lyssnar på musik , messar med pojkvännen och pluggar!

Här kom alltså 20 snabba frågor om mig! Hahah!

Ha en bra kväll!

XoXo Ellen

Kommentera

