Happy go Lucky

God Kväll!

Äntligen fredag och helg! Wohoo! 😁😀

Dagen har varit toppen! Verkligen jättebra!

Vi hadeåter igen bara två lektioner!  Hur skönt är inte det? Dessa är dessutom två av de roligaste, nämligen engelska och idrott!

Fyspass på idrotten, kul!

I helgen ska jag som vanligt slappna av, busa med Messi och göra roliga saker!

Kan tipsa till dig om att ibland kika in på sidan ”Om Mig” här på bloggen, uppdaterar där lite då och då!

12242255_896547090413556_544846474_n

Idag ska all cred gå till en kompis till mig som tagit denna vackra bild! Den är tagen i Idre, på fjället Städjan!  Guv, nu längtar jag ju ut i naturen!  

Ikväll blir det som vanligt att äta något gott, kolla på Idol (5SOS och Adam Lambert gästar jue 😉 ) och mysa!

Ska du göra något kul i helgen? ☺

Coldplay – Viva La Vida

Ha en bra kväll!

XoXo Ellen

2 thoughts on “Happy go Lucky

  1. Cornelia 13 november, 2015 / 05:33

    Ellen. Vem hejar du på i idol? Ja, Maja är värsta mästerfotograf 🙂

    Liked by 1 person

    • DJ Ellen 13 november, 2015 / 07:34

      Hej Cornelia, jag hejar på Simon, Axel och Amanda! :3 ❤
      XoXo Ellen

      Gilla

Kommentera

