Oj, Kanske Dax Att Tänka Till

God Kväll!

Idag har varit jättebra!

Vaknade trött, men lycklig och lyckan har hållit i sig under dagen!

Tog just en Power Nap, så är helt nyvaken, därav blir inlägget ganska kort!

Tänkte tipsa om en viktig sak,
för nu har ju hösten kommit och med den även mörkret!

Jag var ute och gick i mörkret igår och la då märke till en sak,
nämligen hur svårt det är att se folk!
Även mig, då jag totalt glömde bort denna viktiga detalj!

Kan ni gissa vad jag pratar om?
– Jo, reflex!

231e0a48-2381-4f3a-953c-29af888e4efeJag investerade i en sådan här igår, köpt på Rusta för cirka 40 spänn!

Det finns ju massor av alternativ av reflexer! Köp en!

Den här faktan har man ju länge vetat och säkert själv tagit del av!
reflex
Som spännande fakta, NEJ, du syns inte mer i stan för att det finns gatlysen,
REFLEX BEHÖVS!
Se Skillnaden
Det är en sån liten, lätt och billig detalj!

Jisses vad negativt det blev! Men det är bara för att påminna, både mig och dig!

Hihih, nu kommer lite mer positivt!

Jag mår alltså riktigt bra!
Skolan gick bra och snart är det helg!

Nu ska jag jobba liten med bloggen!
Kommer snart ut nya spännande inlägg!

Hur har din dag varit? 🙂

Roxette – She´s Got the Look

Ha en bra kväll!

XoXo Ellen

Kommentera

