Amazing or what?

God Kväll!

Åter igen, stort tack!

Nu är jag hemma igen ifrån stan, och idag tänker jag faktiskt berätta vad det är jag har gjort!
Jo, var nämligen hos psykologen, gått hos henne nästan 8 månader!
och vet du vad?

Hon friskförklarade mig idag! Fri från depression och fri från psykisk ohälsa!
Hur otroligt är inte det?
Vet du hur länge jag har väntat på denna dag?

Allt som jag kämpat med i åtta år och så plötsligt frisk!
Så enormt lycklig!

Vad gjorde jag då för att fira detta?

12241777_933081543438077_1222047590890285909_n
Jo, genom att äta kladdkaka!

Men några viktiga ord
Det är okej att må dåligt, bra om du kan hantera det och bättre om du även kan acceptera det och kanske få hjälp! Du är inte ensam!

Men vad har annars hänt idag?
Jag har ju såklart varit i skolan, för idag var jag full med energi igen!

Vi gjorde en av mina absoluta favoritsaker idag på biologin!

12195811_933081596771405_7496213447664706154_n
Vi kollade i mikroskop!
DEt är ju så himla coolt, man kommer ju liksom in i en ”hemlig” mikroskopisk värld!
Riktigt kul!

Nu ikväll ska jag bara slappa!

Har du gjort något bra idag?

Danny Saucedo – Amazing

Ha en bra kväll!

XoXo Ellen

Kommentera

