A Pink Day

God Eftermiddag!

Hoppas du har haft en bra dag!
Ursäkta om jag inte uppdaterade igår, hade fullr upp och sedan orkade jag inte!

Idag har varit en bra dag!
Jag gjorde äntligen den muntliga presentationen! Känns så otroligt bra!
Hade gått och spännt mig så enormt för den, så när det var klart var energin helt bortblåst!

Så eftermiddagen har jag vilat och pluggat!

Måste passa på att tipsa om en jättebra film! The DUFF, kolla på den!

original
Så vad gjorde jag då igår?
Jo, jag och två kompisar + en hund var och handlade på Ö&B!
Sedan lagade vi middag tillsammans, åt och hade kul!
Efter det så kollade jag på ”Flickvän på Försök” har blivit så förtjust i det!

Nu ska jag kolla på ”Sveriges Värsta Kändisbilförare”
och sedan ikväll blir det att plugga! (eng prov på fredag)

Kommer komma ett till inlägg senare idag! 🙂

Phil Collins – You Can´t Hurry Love

Ha en bra kväll!

XoXo Ellen

Kommentera

