Yo, it’s Sunday

God Kväll!

Idag är det söndag, och vanligtvis brukar det betyda stress för mig.  Eftersom att jag brukar dra tillbaka upp till internatet då, men denna gång gör vi på ett annat sätt.

Jag åker upp imorgon i stället!  Så jag slappna av idag med!  😊

Så vad har jag gjort idag då?

Jo, jag började med sovmorgon, sedan myste jag med Messi! Efter det så gick mamma, jag och hundarna ut i trädgården!  Messi och jag spelade då fotboll och busade!

Efter det så har jag slappat, gjort avslappnande övningar och bara myst!

Hihih, dagens bild är lite av ett skämt! 😉 (men Guv vad kul jag var då! 😯😉xD)

10917851_781780898568143_3492726869325113725_n

Ikväll blir det att kolla på tv, slappa och busa med Messi!

Fick in en fråga igår,  som jag tänker besvara redan nu!

Tog du inga bilder med Morgan och Ola-Conny? 

-Jo, det gjorde jag! Såklart! Men valde att inte lägga ut bilderna, dels pågrund av att jag inte han fråga dom om det var okej. Och dels pågrund av att jag brukar inte lägga ut bilder på mig, då vill jag ju inte börja med en ”skryt-bild”! ☺

Ska du göra något kul ikväll?  ☺

Jamie Lawson – Wasn’t Expecting That

Ha en bra kväll!

XoXo Ellen

Kommentera

