Stronger

God Kväll!

Idag har varit både tipp-topp och dopp-flopp!
Mår bättre psykiskt, men förkylningen hänger kvar och vägrar släppa greppet!

Mycket som hänt denna vecka, så känslorna har varit kaos, som ni kanske märkt!
Ett stort prov och så en viktig engelska-uppsats!
Det har varit kämpigt, men jag har klarat det! Jag har klarat det bra!
Som de brukar säga;

large

Men lyckades gå en stund i skolan i alla fall,
vi skulle skriva en Engelska-Uppsats och det ville jag inte missa!

Sedan när de andra hade idrott så gick jag en kort promenad!
Skönt med frisk luft!
Fick då även se en Fasan! Guv så fina dom är!

11016

Då de springer sjukt snabbt så han jag inte ta någon bild, så denna bild är lånad!
Härlig spring-stil har de!

När jag sedan kom hem mådde jag bläk urk och tvi, ville bara sova, men så lätt ger jag mig inte!
Jag kände för att gå ut och gå med min lilla Messi!
Trots att vädret är så grå-trist, så är det ändå ganska mysigt!

12187797_930992850313613_5017449137741309831_n
12190118_930992896980275_844618836336087610_n
Ikväll blir det att bara slappa och mysa!
Njuta av att ta det lugnt, helt enkelt!
Blir såklart att kolla på Idol!

Vad ska du göra ikväll? 🙂

Kelly Clarkson – Stronger (what doesn´t kill you

Ha en bra kväll!

XoXo Ellen

Kommentera

