Mår Äntligen Bättre

God Kväll!

Idag mår jag åter igen bättre! Guv vad skönt!

Vi hade prov idag i naturbruk och det gick toppen!
Verkligen cad jag behövde, en power-boost för självförtroendet!

När vi sedan hade klarat av provet, så gick jag och vännerna ut och gick en långpromenad i det härliga höst-vädret!

Fick då även se min första Albino-And! Coolt!

12194783_930141703732061_1861711428382890114_o

Fast såhär efter att jag mått dåligt, då kommer smärtan,
när all ångest släpper, då förstår man hur mycket man har spänt sig!
Men nu smärtar det i hela kroppen!
Men endå på ett skönt sätt, för då vet jag att jag har klarat det!

Kollade nyss på ”Sveriges Värsta Kändis Bilförare”!

IMG_6897
Nu ska jag snart äta middag!
Orkar inte laga något idag, så det blir risgrynsgröt! Mumma!

Sedan ikväll ska jag mest slappa!

Vad ska du göra ikväll? 🙂

Ellie Goulding – Lost and Found

Ha en bra kväll!

XoXo Ellen

Kommentera

