Att Säga Ifrån

God Morgon!

Idag mår jag bläk..

Skrev ju igår om hur jag kämpade mig till skolan, baam,  idag kom ”smällen” .

Ibland kan det vara viktigt att säga ifrån, att säga, nej det här klarar inte jag. Iallafall inte nu.

Har kämpat så gott det gick, men idag får jag faktiskt lyssna på kroppen.  Trots att jag varit förkyld och stressad  har kroppen kämpat på.

Men när jag mår så dåligt så jag knappt tar mig ur sängen,  då bör jag nog lyssna! 😉

Så ibland är det viktigt att kunna säga ifrån! 😊

Visst du hade kunnat dra dig till skolan, men hade du mått bättre sedan?

-Är svaret nej, säg då ifrån!

20151103_114328

En man som heter Ove av Fredrik Backman!

Helt otrolig bok, läs den! Både komisk, romantisk, dramatisk och lite av allt! Blev en av mina favoriter, det trodde jag inte när jag började läsa den!

Texten över bilden skrev jag imorse när jag vaknade, så du kanske funderar på hur jag mår nu?

-Hahah , jag kan ju inte säga att jag mår bra. Men jag mår iallafall lite bättre! Men är helt slut både fysiskt och psykiskt! Så en vilodag var verkligen behövlig! Har gjort avslappnande övningar, för att stressa ner! Även skönt när man är förkyld! 

Nu ska jag äta lunch!

Sedan blir det att plugga lite försiktigt och ta hand om mig själv!

Vance Joy – Riptide

Ha en bra dag!

XoXo Ellen

Kommentera

