Urk, Tvi & Blä

God Kväll!

Idag har varit fullt upp!

Som ni vet är jag fortfarande förkyld, det vill inte släppa!

Men envis som jag är så kämpade jag iväg till skolan, då vi bara hade tre lektioner!  Det gick bra, men sedan när jag kom hem,  så kände jag hur bortblåst all energi var!

Då jag gärna vill vara i skolan och inte missa något, så tvingar man ju iväg sig, för att man måste? Men hur mycket orkeslöshet är värt att ha sedan?

Ska det va så så man somnar? Huvudvärken bultar? Febern stiger? Och allt känns piss?

Kanske ska det det, och jag klagar inte, bara funderar! 😊 Men just idag känns  det jobbigt!

Just sådär borde man nog inte känna, men nu gjorde jag det plus att jag var hungrig!

12193395_929279897151575_4063317416943511120_nMen nu har jag ätit och mår lite bättre!
Det fick bli något snabbt och lätt, makaroner och köttbullar!

Imorgon händer det en sak, har sådan ångest inför det!
Nämligen muntlig presentation, hur jobbigt är inte det?
Ogillar ju så enormt att prata inför folk och vill ju göra det så himla bra, så bygger upp sån presentationsångest!
Så ikväll ska jag läsa igenom allt, vet ju att jag kan det, men för att lämna nerverna!
Jisses…att nerverna kan spöka till det så mycket?

Nu ska jag lyssna på musik och hoppas att det lugnar ner mig lite!

Sedan blir det att läsa någon kul bok!

Rachel Platten – Fights Song

Ha en bra kväll!

XoXo Ellen

Kommentera

