Både Positivt & Negativt

God Kväll!

Mycket har hänt under dagen! Mycket tankar har vandrat! Mycket känslor har kommit!

Min dag började tidigt, redan kl 05, pga att älskling väckte mig, hahah, kunde ha sovit till 06, men nejdå!  😉

Skulle iväg till tandläkaren, ska ju få tandställning!  Och nu har de kommit fram till hur de ska göra, hmm, det blir mycket mer än vad jag först trodde!

Trodde ju bara att jag skulle ha räls och kanske ta ut någon tand! Men november,  det var värre än vi först anat!  Så ska ha tandställning utanför munnen med! 😯 första tanken var ju ”kommer se ut som Katy Perry i Last Friday Night” jisses (nu visade det sig att den inte riktigt såg ut så 😁) 😉

maxresdefault

Men sedan berättade tandläkaren att jag inte behöver ha den i skolan, men att den ska vara på minst 11 timmar om dygnet! Kommer ju bli så FAB!  😜

Men följer av det nu på kort sikt, är att Vandringen kanske blir flyttat och så gör vi en eller flera mindre små vandringar. Känns ju sådär 😯😐

Sedan när jag kom hem, så tog jag en Power Nap! Behövdes!

Efter det blev det lunch och sedan att gå med Messi! Älskling och jag hittade ett fint ställa att sitta, så där satt vi å pratade i det mysiga höst-vädret! 😊

Måste nämna vilken film vi så igår, den var riktigt bra!

2-guns-movie-1-2-s-307x512

Tips alltså!  Om du är sugen på action och bad-ass-drama/komedi!

Idag har vi oxe kollat på film, fast en mer larvig!

SB2-FF-014

Nämligen Svampbob på torra landKul film, som bjöd på, mycket skratt!

Nu ska vi snart äta middag! Och sedan bara mysa!

Vad har du gjort idag? 😊

Katy Perry – Last Friday Night

Selena Gomez, A$PA Rocky – Good for You

Ha en bra kväll!

XoXo Ellen

Kommentera

