Börjar Lovet Med Att….

God Kväll!

Idag har varit en av de bättre dagarna på länge!

Så skönt med lov, att bara totalt släppa skolan och nu få umgås med älskade familjen! Det är först nu jag har upptäckt hur mycket jag egentligen har saknar min Messi, i veckorna har jag ju bara försökt att hålla kontroll i dom känslorna!

Men nu njuter jag enormt!  På tal om Messi, igår fick han en ny sele!

12009710_925342884211943_8727355722116565011_n

Som ni tidigare har kunnat läsa, när han var mindre så bet han ju på allt! Så han har redan haft sönder några selar, några koppel och oräkneliga leksaker! Jag har ju sytt ihop allt (ok, det som gick) . Men nu hoppas jag att nu är han ju äldres då borde han ju acceptera dom bättre!

Så vad började jag lovet med?

-Jo, men att klämma handen i en dörr!  Tvi xD Men som tur var gick det bra!

Hahah, idag blev så mycket bättre! Fick sovmorgon,  sedan drog jag och Messi ut på långpromenad i det härliga höst-vädret!

Sedan höll vi oss ute, krattade löv och busade! 😊

Här kommer en bild på vad mamma och jag åt igår!

12038435_925342854211946_624635131969492893_n

Mumma! Fläskfilé, pommes och Bearnaisesås! 😄

Nu ska vi snart äta middag!

Sedan blir det att gå lite med Messi och sedan kolla på tv!

Vad ska du göra får något ikväll? 😊

Justin Bieber – Sorry

Ha en bra kväll!

XoXo Ellen

Kommentera

