Hmm, gick ju sådär!

God Kväll!

Dagen har varit bra!

Är trött, men håller humöret uppe!

Lyckades ta mig till skolan, trots motstånd ifrån kroppen! Stolt!

Nu har jag nyss ätit mat och diskat!

Idag fick det bli fullkorns-makaroner och Chicken Nuggets! Hade ju tänkt äta min nyinköpta vego-kyckling, men det stor ju vetestärkelse på innehållsförteckning, så vågade inte chansa! Sålde dom till rurumskompisen, Hihih!  😊

frågetecken

Nu till det stora frågetecknet, vad hände?

Idag upptäckte jag nämligen en nackdel med att blogga, och skriva om så mycket som jag gör! 😉

I skolan skulle vi köra ”två sanningar & en lögn” ! Man ska alltså hitta på två sanningar och en lögn om sig själv, de andra ska gissa vad som är en lögn, under tiden du ska hålla poker face!  Hahah, ja, det gick ju som det gick! 😉

Du kan ju själv försöka lista ut vad som är en lögn av dessa! 😉😂

‘När jag bodde i Kiruna, så gjorde vi ”inbrott” på ett hotell och klättrade upp på taket’

‘Jag har jobbat på ett Kloster’

‘När jag bodde i Kiruna, så var jag ute på fest, vaknade på en bänk under 20 cm snö i bara klänning’

Nu ska jag läsa och slappa!

Ha en bra kväll!

XoXo Ellen

Kommentera

