En Ny Dag

godmorgon_143757330_168903776

God Morgon på er!

 Hoppas du sovit gott!

Idag är en dag då jag personligen inte mår särskilt bra, känslorna bubblar över och jag mår dåligt!

Så för min del blir det en dag hemma! Ska ha en riktig må-bra-dag! Ta hand om mig själv och bara  vara! Ofc plugga lite! (ganska mycket)

Om ni undrar varför jag inte mår bra, så är det för att; senaste tiden har det varit ganska stressigt, Messi har inte mått bra, mycket i skolan, lärarna tjatar om närvaro och betyg (de gör det ju såklart för att vara snälla,  men jag ogillar tjat, speciellt när man redan kämpar som bara den) Har även börjat längta efter pojkvännen enormt mycket, vi ses ju snart och nu när vi ses så sällan, jag blir jättenervös innan…hahah, gulligt men jobbigt!

Så som ni förstår,  behöver ”ladda om batterierna”!

Ska nu äta en god frukost i lugn och ro!  😊

Hur mår Du idag? Händer det något spännande? ☺

Ha en bra dag!

XoXo Ellen

Kommentera

