Oj, jag vågade

God Kväll!

Idag har varit bra!

Det började lite jobbigt, då jag sov dåligt!

Men det blev bättre!

Jag övervann nämligen en av mina största rädslor!

Nämligen att hålla i en orm!

original

Ormen jag höll i var en Kungspyton! Riktigt coolt, fick hålla i både en bebis och i en stor!

Vi höll även på med ödlorna och sköldpaddorna!

Dont-let-the-fear-of-falling-vinyl-wall-design

I skolan, har vi fått som idrotts-uppgift att skriva träningsdagbok, för att förbättra hälsan! (Man fick välja valfritt mål)

Så efter skolan var jag ute å sprang och gick! Riktigt skönt! Har ju inte gjort det på ett tag nu, då jag varit förkyld. Men idag kände jag mig taggad att försöka starta upp träningen igen! Har ju tränat trots förkylning, men då bara lite lugnt!

Hade med mig mat hemifrån, så idag blev det köttfärssås och spagetti! Mumma!

Nu ska jag försöka plugga lite, men mest mysa!

Sean Finn – Rythm of My Life 

Ha en bra kväll!

XoXo Ellen

Kommentera

