I Won’t Give Up

God Kväll!

Idag har varit väldigt speciell om man säger så!

Det har hänt båd positiva och negativa saker!

Som ni tidigare läst, så var ju natten jobbig och sov ju typ inget, så har varit enormt trött och förvirrad idag!

Har jobbat med ett blogginlägg som kommer ut om någon eller några dagar! 😊

Sedan var vi ju å shoppade (köpte en jättefin jacka, bild kommer till helgen) och köpte lite mag-lugnande till Messi! Så nu är det bara att hoppas att han blir bättre!

”Jag letar efter en jacka av fiskburgare” , sa jag till mamma…hahah, snacka om att vara trött,  vad jag skulle säga var ”en jacka av fusk-päls”

Sedan var mamma och jag ute å gick med hundarna! 😁

Skulle ju även handla mat, hahah jisses, var ju trött, förvirrad, hade humörsvängningar och var otroligt hungrig! Vilket resulterade i en del intressanta varor köpta! 😉

Köpte såklart vanliga varor också! 

Dessa måste jag säga att de är de mest intressanta! 😉

20151018_193455

Crackers-kex (wait What?  xD) , Marsmallow Fluff (vad är det? Jo marsmallow-smet på burk. ..😯) , Strevia Socker (la fram argumentet att vanligt strösocker skulle jag tappat. Gissar att Strevia Socker inte går att tappa?) och så en mango (hahah, iaf hälsosam)!

Hahah,  ja kan ju vara bra att ha?

Så nu till min middag!

20151018_192501

Rostbiff och potatissallad, med tomater och Crackers-kex med marsmallow fluff på!

Hahah, var ju tvungen att smaka kexen och fluffet,  gott faktiskt!

Jason Mraz – I Won’t Give Up

Nu ska jag bara ta det lugnt och sova!

Ha en bra kväll!

XoXo Ellen

Kommentera

