En jobbig natt

God Dag!

Idag är jag trött, väldigt trött, men försöker hålla humöret uppe!

Natten har varit otroligt jobbig,  då min lilla Messi inte är helt kry! 😢

Han har de senaste dagarna haft väldigt ont i magen och varit dålig i magen, men inatt var den värsta natten!

Det började ok, vi båda somnade och sov någon timme, men sedan vaknade jag av av att Messi satt och gnällde,  så vi gick ut, så han fick röra på magen lite!

Provade att lägga mig igen, men då ylade han av oro, så jag satt bredvid honom i hans bur, så har dels suttit på golvet, i en bur och sedan varit ute!

Men vad gör man inte för sin älskade hund?! 💗

Idag mår han bättre, eller iaf lite bättre! Och tack vare snälla mamma och pappa så fick jag sova lite längre imorse! Tacksam för att de hjälper mig!

img_2550

Nyss var Messi och jag ute å kastade boll i det härliga höst-vädret! 😊😀

Nu ska jag göra mig iordning och försöka piggna till lite!

Sedan blir det att åka upp till internatet och kanske shoppa lite! (Om jag orkar)

Ha en bra dag!

XoXo Ellen

Kommentera

