Mysig Dag

God Kväll!

Idag har varit toppen! Har njutit och myst!

I förra inlägget kunde ni ju läsa en del, men här kommer lite mer!

Igår var jag som sagt och köpte ett nytt läppstift, blev ju så förtjust i det andra! När man har läppstift på sig, det ser så härligt ut och man känner sig stiligare! (Finare, stiligare var visst inte ett ord xD)

12068694_922289034517328_6099554232561083331_o

Denna gång valde jag ett rött! Max Factor,  Ruby Tuesday!

En nackdel är att det absolut inte är ”kyss-vänliga”, hahah allt man nuddar får kyss-märke xD Pojkvännen kommer ju bli så snygg 😉 Men annars är de jättebra, är verkligen nöjd med dom!

Hellre äta gröt tillsammans, än oxfilé ensam!

Måste tipsa om en film jag såg igår! Nämligen Tillsammans!

315111

Rekommenderas starkt! Riktigt bra! 

Eftersom att jag nu tipsar, så kan jag tipsa om en sak till! En mat-ingrediens! Åt detta i tisdags,  riktigt gott!

12122635_922192514526980_2602667592356174239_n

(Sorry för suddig bild) Vill tipsa om Sjögräsnudlar! Riktigt gott och nyttigt!

Som jag sa förut så var jag ute å jobbade i trädgården,  klippte ner en buske och krattade lite löv! Tog även ut hundarna och busade! 😊

Sedan idag har jag som sagt mest tagit det lugnt! Härligt!

Nu blir det att kolla på någon bra film!

John Mayer – Love is a Verb

Ha en bra kväll!

XoXo Ellen

Kommentera

