Monday it Was

God Kväll!

Ursäkta, blir troligen ingen bild idag,  då jag gör ett mobil-inlägg!

Idag var det måndag igen,  lika Morgon – trött som vanligt 😉

Men dagen har varit bra och bara blivit bättre!

Idag på en lektion i skolan,  så hade vi djur-hantering! Med gnagare, så det var Chinchilla, Hamster, Degu och Råtta! Min favorit blev Råttan och Chinchilla! 😊

Det var föräldramöte ikväll på skolan, så de tog med sig Messi! Så han och jag har varit på långpromenad! Så mysigt!

Jag var även duktig och lagade mat (oki erkänner PASTA) men var så sugen på riktigt smöriga makaroner!

Nu ska jag läsa och sedan bara slappa!

Ha en bra kväll!

XoXo Ellen

Kommentera

