Chilla

God Eftermiddag!

Idag mår jag bra, väldigt bra!  😁

Mitt rum har senaste tiden sett ut som en blandning mellan en Vildmarks-affär och jag vet inte vad! 😉

Så kände att jag ville kolla vad som  faktiskt fanns här, det mesta till Vandringen har jag ju köpt in..Så det har stått i fina förpackningar och sport-kassar..hahah, hittade ju massa spännande!

När jag väl började packa upp sakerna så förstår man ju att det är på riktigt!  Kan erkänna att det pirrar enormt i magen!

Har ju aldrig varit ute på Vandring förut, så det ska bli så kul att utmana sig själv!  Har ju såklart tältat och så innan, men inget annat! Hihih, längtar!

be-happy

Är glad idag!  Lyckades göra klart skol-arbetet, så ny känns det toppen!

34314-Dont-Worry-Be-Happy

Nu ska jag packa lite, så får vi se vad jag hittar på sedan! Ska ju tbx till internatet, men hinner säkert busa med Messi lite! 😊

Labyrint, Amsie Brown – Chilla Lide 

Ha en bra dag!

XoXo Ellen

Kommentera

