Hej På Dig!

God Kväll!

Måste börja med att berätta en sak för er, Gissa hur många gånger/hur många naglar jag brutit de senaste två dagarna? Jo, TRE naglar, serri TRE naglar på två dagar!

Idag har varit både botten och toppen!

Känslo-kaos hos mig, är både så lycklig men samtidigt så ledsen fast ändå inte. 

Har även gjort något jag varit väldigt rädd för, så därför är jag nog förvånad över att JAG KLARADE DET!

(Väljer att inte skriva vad det var, men kan säga att jag ett tag nu kämpat med att övervinna rädslan för det) Och nu äntligen lyckades jag!

Du kommer väll ihåg att påminna dig själv om att ; Du är bra, precis som du är!

20142231250525590987874_sbig

hemligheten-med-lycka

take-a-chance

Nu ska jag mysa och läsa!

Sigala – Easy Love 

With Love

Ha en bra kväll!

XoXo Ellen

Kommentera

