Smile

God Kväll!

Hoppas du har haft en bra dag!

Idag har jag varit på sjukhuset, på återbesök!  Och vet ni vad, jag är typ friskförklarad!  😀

Hur otroligt är inte det, efter att ha kämpat i sju år med (magen, trötthet och nedsatt immunförsvar)

De kom ju fram till glutenintolerans (det är otroligt jobbigt) men berättade det inte. Utan jag fick gå runt och vara sjuk i 6 år , men nu äntligen är det nog med det!

Så om jag håller mig till glutenfritt, så kommer jag bra!

Så som ni säkert förstår,  är jag väldigt glad idag! 😁😂

Som jag sa tidigare har födelsedagen varit toppen!  Kunde inte varit bättre!

Fast såklart älsklingen var ju saknad, men vi ses ju snart! 💗

Nu ska jag mysa ner mig under en filt och läsa!

Fools Garden – Lemon Tree

Ha en bra kväll!

XoXo Ellen

Kommentera

